Meten en rapporteren
Een publieke organisatie wil duidelijk en toegankelijk communiceren met burgers. Het doel is om de efficiëntie, effectiviteit en toegankelijkheid van digitale diensten en informatie voor burgers te vergroten. De gegevens kunnen afkomstig zijn uit verschillende bronnen, zoals website-analyse, gebruikersfeedback en enquêtes, en kunnen worden gebruikt om beslissingen te nemen over de meest effectieve manieren om diensten en informatie te leveren, de gebruikerservaring te verbeteren en processen te stroomlijnen
Als oprichters van het FTGFramework® wat speciaal is ontwikkeld voor publieke organisaties hebben wij de juiste kennis in huis om dit op de juiste wijze gedaan te krijgen.
Diensten
Digital analytics software
Het juist inrichten van uw webanalytics software is de basis voor het correct meten van en verbeteren van uw online informatie en transacties.
UX onderzoek
Kwalitatief onderzoek geeft u inzichten in het waarom van uw gebruikers. Door kwalitatief onderzoek in te zetten kunt u snel inzichten creëren voor het verbeteren van uw digitale dienstverlening en informatie
Rapportages en dashboards
Het correct overbrengen van de opgehaalde data is van belang voorhet suicces van uw metinge